Thursday, October 7, 2010

Quick Update

salam..

lama bebenor tak mengupdate belog ni..dah berkurun dah..berkarat bersawang dah..hehe~kehidupan seharian bz jer memanjang..sampai xde masa nak update..draft berlambak tapi x siapkan pun..sebenarnya malas ni..haha~

ok..just quick update!

~sedar tak sedar sudah menjengah ke bulan Oktober kita ni..cepat sungguh masa berlalu..

~Aisyah dah genap setahun pada 28 September lalu..genap setahun dia pun dah leh jalan..alhamdulillah..sekarang ni mmg x henti berjalan ke sana ke mari..mulut pun sama naik becoknnya..dah pandai sebut banyak perkataan..makin cerdik anak mama! teruskan belajar sayang!

~Alhamdulillah syukur yang tak teringga ke hadrat Ilahi dengan limpah rezekinya..saya berjaya dalam temuduga PLV pada 28hb July yang lalu..walaupun dugaan menimpa..sehari sebelum interview nenda tersayang telah dipanggil mengadap Ilahi.. Innalillah hi waiina ilaihiraji'un.. Al-fatihah buat arwah nenda yang tersayang..

~Sekarang ni dalam proses tunggu surat lapor diri jelah..nanti ntah ke mana dicampaknya diriku ini..
Yang paling risau..anakanda Aisyah yang tak pernah berenggang dengan mama..agak sukar la nanti..kesian anak mama..tambah2 dibuatnya kena berjauhan dengan baba..lagilah parah.. apapun..kehidupan sebenar akan bermula nanti..insyaAllah.. semoga dipermudahkan urusan oleh-Nya..Ameen..

~2hb Oktober lepas..genaplah dua tahun usia perkahwinanku bersama suami terchenta..nikah baru dua tahun tapi kenal sudah 8 tahun..semoga Allah swt memberi rahmah dan barakah di dalam rumahtangga kami..Ameen..

OK..finish!

0 comments:

Post a Comment