Monday, February 8, 2010

::KPLI::

Hari ni dapat tau borang KPLI intake Jun 2010 dah keluar.. Tiba2 hati rasa berbunga..bukan kerana apa..kerana kali ini insyaAllah berpeluang untuk apply KPLI kali ni.. Tahun lepas x dapat nak apply sebab tgh pregnant..insyaAllah kali ni..dapatlah aku apply dan semoga dipermudahkan urusan oleh Dia.. Aminnn..

Dan..semoga dipermurahkan rezeki aku sekeluarga.. InsyaAllah..Aku tak nak menaruh harapan yang besar sebab KPLI ni..kena compete ngan candidate yang sangat2 ramai..tapi insyaAllah..semoga murah rezeki, dipermudahkan urusan..kerana ia cukup bermakna buat aku.. Dengan keadaan sekarang..i need a job...at least aku dapat membantu keluarga di kampung..tak dapat banyak..sikit pun jadilah..dan juga untuk keluarga sendiri..demi aisyah dan abang.. And the most reason is..hanya education course yang sesuai dengan aku.. Untuk masuk bidang teknikal & industri..mungkin agak sukar & menghadapi beberapa masalah.. Hehehe..lagipun..dah ada minat dalam diri ni..nak jadi pengajar.. insyaAllah..

Mudah-mudahan dipermudahkan semua urusan..insyaAllah..Aminnn...

0 comments:

Post a Comment